8 grudnia 2011

Encyklopedia Zjawisk XXI wieku "OKIEM" - czegoś tak chorego, dawno nie widziałam w sieci

Ten portal bije na łeb na szyję, wszystkie inne katolickie portale, to portal ewidentnie tworzony przez prawdziwych fanatyków, rzekłabym nawet, że wygląda jak robota jakiejś popieprzonej sekty ( w sumie na jedno wychodzi). Tak ciężkiego fanatyzmu i za razem upośledzenia psychicznego, dawno nie widziałam.
Na portalu, można sobie zrobić test na wiarę, zrobiłam i wyniki testu prawie zrzuciły mnie z krzesła (tak mocno się śmiałam)
Wynik:

"Ogólna ilość błędów (120 pytań)---75---; W pytaniach związanych z relatywizmem (50 pytań)---39---; W pytaniach związanych z New Age (24)---13---; Błędy dotyczące praktyki religijności (20)---20---; Skrzywienia w kierunku protestantyzmu (32)---23---; Błędy dotyczące wiedzy ogólnej (15)---7---; Prawde powiedziawszy zrobiłeś test bardzo źle. może o to Ci chodziło. W każdym razie ilość błędów jest znaczna. W szczegółach: Atrakcyjne dla Ciebie są te stanowiska które są relatywne. Nie podoba Ci się że zasady mogą określać moralność czynów. Ulegasz opinii środowsk liberalnych, które są cząsto głęboko sprzeczne z katolickim punktem widzenia. Ulegasz niesprawdzonym koncepcjom paranukowym, które pod pozorem nowych spojrzeń są sprzeczne z duchem katolickim. To atrakcyjne ale podstępne metody. Powinieneś lepiej poznać jakie koncepcje związane są z nurtem New Age i zwryfikować swoje poglądy. Twoja pobożność nie jest zbyt głęboka. Jeśli chcesz iść sprawdzoną, dobrą drogą, powinieneś skutecznie realizować wiarę na co dzień. Zwróć uwagę na praktykę, modlitwę, bycie zgodnym z zasadami. Twoja religijność przejawia skrzywienia w kierunku protestantyzmu, lub sekt związanych z tym nurtem. (WTF?!)To Twoja prywatna sprawa ale nie świadczy o szukaniu poprawnej drogi katolickiej. Może jesteś pod wpływem środowisk, które mają na bakier z religią katolicką, choć nazywają się katolikami. zainteresuj się głębiej swoją wiarę w dogmaty i zasady życia katolickiego. Twoja ogólnawiedza (przyrodnicza, historyczna) nie jest bardzo zaawansowana. Może to być; drogą; do łatwego uwierzenia w niesprawdzone teorie a w chwilach trudnych otworzyć; możliwość; na atak sekt.  Powoduje to również;, że daje się; wiarę; róż;nym niby-naukowym szarlatanom. Ogólnie: Jest raczej źle. Może trzeba niektóre sprawy trochę przemyśleć. Naciśnij przycisk -wytłumacz- i poczytaj jak powinien być wypełniony test. To, myślę, pomoże zorientować się co można by konkretnie poprawić. Poszukaj także wyjaśnienia wątpliwości na naszych stronach."

Sęk w tym, że nie ma tam pytań związanych z New Age, najwyraźniej chodzi im o liberalizm, aborcję, dziecinadę z wróżbami i eutanazję

Po naciśnięciu przycisku "wytłumacz" można znaleźć takie "cukiereczki" jak:










Adres tego żenującego portalu znajdziecie tutaj

3 komentarze:

  1. Wstyd mi, że urodziłam się w Polsce. Wstyd, mi iż moi rodzice mnie ochrzcili. Wstyd mi iż teoretycznie znajduje się w 90% czarnej masy. Żadnej z tych rzeczy sobie nie wybierałam, więc gdzie kur** ta wolna wola ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle tak samo jak ty. Religia katolicka niema nic wspólnego z wolnością
    ciężka indoktrynacja od samego początku, czyli od dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za podesłanie linku, choć bojąc się o swe zdrowie nie będę na razie zgłębiał treści. Liznąłem o prawach rządu, liberaliźmie, czy inkwizycji. Dla kogo oni to tworzą? Dla swej trzody? Dla owiec i baranów.
    Ale - za taką kasę to nie ma się co dziwić.
    Będą kopać, drapać i gryźć.

    OdpowiedzUsuń